The Cisco Kid
The Cisco Kid and his sidekick Pancho follow the grand tradition of the Lone Ranger as they travel the old west, righting wrongs and tackling injustice.
Oil Land
After being wrongfully jailed on a murder charge, Cisco and Pancho escape to capture the real murderer.
After a woman is wrongfully jailed, Cisco and Pancho plan to trap the real murderer.