The Con
The troubling tales of people taken in by claims and promises that proved too good to be true, from identity fraud and misleading romance to the high-profile college admission scandal and Fyre Festival.
The Varsity Blues Con
Through elaborate and illegal methods, Rick Singer manipulates the admissions process for rich and famous parents whose children are applying to renowned colleges.
A man moves to Miami and pretends to be Prince Khalid bin al-Saud, attempting to swindle wealthy Florida real estate mogul and others out of millions until one mistake acts as the catalyst to the investigation that reveals his true identity.