The Crossing
Flashbacks reveal a troubling link between Marshall and the early migration. Meanwhile, Jude looks into a curious disappearance, and Sophie puts her life and job on the line to help Reece save her daughter.
Jude must seek help from an old colleague, and face his past in Oakland. Caleb looks for support from Marshall after noticing stronger security around the camp. Sophie deals with a setback.