The Cry
A baby’s disappearance in a small coastal town triggers a mother’s psychological breakdown in the glare of global media speculation and judgement, changing her relationship forever.
An arrest is made as the search for baby Noah grows increasingly intense, but the facts don't add up. Joanna is taken to the holiday cottage, where she and Alistair collect their belongings.
Joanna and Alistair become increasingly distressed, as Elizabeth's house is searched. Alistair digs to try and learn what the police know, when Joanna's strange behaviour confuses him.