The Curry Connection
A crew of top skateboarders explore the emerging scene in India. Jaakko Ojanen, Rob Wootton, Nassim Guammaz and Christian Bica meet local skaters, discover the culture and find new spots to shred.
Christian Bica, Rob Wootton, Nassim Guammaz and Jaakko Ojanen immerse themselves in the city of Bangalore, known as the skate capital of India. They discover some culture before shredding the streets.
Chennai's bustling metropolis is the home of the sickest street spots India has to offer. Jaakko Ojanen, Christian Bica, Nassim Guammaz and Rob Wootton live it up in their final stop on their tour.