The Detour
Nate plans an adventure of a lifetime with wife Robin and their kids, rebellious daughter Delilah and simpleton son Jared. Their journey soon detours into disastrous territory as they encounter one hellish turn after another.
The kids recover from food poisoning at a bed and breakfast with southern hospitality and Russian vodka.