The Dinner Table Detective
Reiko, a wealthy heiress, works as a junior detective at the Kunitachi police station. She tackles cases with Inspector Kazamatsuri, and often consults her butler, Kageyama, whose keen instincts help her solve difficult cases, but only after dinner.