The Duchess
London single mother Katherine juggles her career, her tween daughter, and her relationship with her boyfriend - all while considering getting pregnant with her ex.
To celebrate daughter Olive's birthday, Katherine visits a fertility clinic to discuss the possibility of giving her a sibling with the help of a sperm donor.
Shep agrees to Katherine's proposal with weirdly specific conditions; Jane and Katherine make the girls hang out; Evan wants to spend the night.
Katherine meets Shep for a failed transaction, then meets Evan's seemingly normal parents; Bev and Katherine speak at a feminist convention.
Olive and Millie get suspended after Katherine strikes out with an adoption agency; Shep shares shocking news; Bev spots Evan at a pub.
Katherine renews her quest to get pregnant with help from a surprising source, but it may be too good to be true; Olive is growing up.
Secrets surround Shep's big day; Jane is savvy enough to figure everything out; with so much at stake, Katherine seeks to control the chaos.