The Exhibit: Finding the Next Great Artist
Seven accomplished artists compete for a once-in-a-lifetime, career-defining exhibit at the Hirshhorn Museum and Sculpture Garden; the artists face their first commission, creating a work that explores and challenges gender norms in modern society.