The Fix
District Attorney Maya Travis returns from Los Angeles for a chance at justice after actor Sevvy Johnson is suspected of a murder.
Maya and Matthew search Sevvy's house for anything that might lead to an arrest as they face mounting pressure from Wiest to build a case quickly; Ezra tries to clean up Sevvy's image.
Maya convinces an asset to wear a wire during a rendezvous with Sevvy; Ezra works to create an alibi for Sevvy and sends his henchman, Buck, to pay a visit to Riv at his ranch.
Maya obtains surveillance footage of Jessica from the night before her death; Wiest is furious after Ezra spins a story about an affair between Maya and Matthew; the DA's office finds out that there's a mole leaking information to Ezra.
The district attorney's office makes everyone take a lie detector test in an effort to find the mole feeding information to Ezra Wolf; Maya receives an unexpected visit from Sevvy's son Gabe at work.