The Gates
The Monohan family moves into a new home in an exclusive community called The Gates; things become complicated when the father, the new chief of police, must investigate neighbours in a missing-persons case his first day on the job.
What Lies Beneath
What Nick starts to discover about the Gates disturbs him; Claire deals with the repercussions from her recent transgression; Andie struggles to sort out her blossoming feelings for Charlie.
A series of mysterious robberies occurs around town; Brett tries to get his relationship with Andie back on track; Lukas encourages Brett to blow off some steam; Leigh loses an important package.
A missing hunter casts unwanted attention on Brett; Nick and Dylan try to put their differences aside during a father-daughter dance; an unexpected secret turns things upside down.
Nick is forced into an alliance with a vampire; Marcus looks into Teresa's disappearance; a recent discovery threatens Andie's new relationship.
Nick asks Dylan for help finding the killer when a neighbour is murdered by a vampire; Claire tries to end her arrangement with Christian; Andie decides to stop taking her medicine.