The Ghost in the Shell
In 2029, Motoko Kusanagi, a full-body cyborg, leads an elite combat unit and envisions the creation of a specialised task force to pre-emptively strike against emerging threats. Soon, a mysterious hacker known as The Puppet Master emerges.
Prologue + Super Spartan i
During a raid, Daisuke Aramaki of Public Security encounters the mysterious cyborg agent Motoko Kusanagi; Motoko Kusanagi proposes a new special unit to the Minister of the Interior.
Super Spartan ii + Junk Jungle i
Recruited by Aramaki, Kusanagi and her team begin their operations as the Shell Squad. When a virus infects the cyberbrain of the Foreign Minister's interpreter, Aramaki suspects an attempt to sabotage a secret meeting by the exiled Colonel Malles.
Kusanagi and Togusa take their suspect into custody after a furious chase in their Fuchikomas; Aramaki and Batou stake out Col Malles when he is paid a visit by someone they suspect is the Puppet Master.