The Great Wall with Ash Dykes
Ash Dykes takes a sunrise hike into the Helan Mountains, searches for 10,000-year-old rock art, takes a death-defying plunge into the Yellow River and delves into the life of a Tibetan white yak farmer.
In the final leg of his journey, Ash Dykes reveals the splendour of the Jiayu Pass along the Ming Great Wall route. He ventures west and explores the enchanting oasis of Crescent Lake in Dunhuang.