The Haunting Hour
Really You (Part 1)
When a young girl's new doll takes on a mysterious new identity, her brother is forced to find out what is going on and to save his sister from the terrifying new reality.
A friendship made between a bullied boy and a mysterious new kid at school leads to school pranks that threaten to get out of hand.