The Hidden Side of Egypt
Best-selling author Freddy Silva unveils compelling evidence regarding the origins of ancient Egypt and the establishment of its temples, following a cataclysm that propelled them on a quest to resurrect the former realm of the gods.
Temples lining the southern Nile, including Phila, Kom Ombu, Edfu, Hatshepsut, and Abydos, unveil the genuine antiquity of Egypt.