The Hive
Pappa Bee, Mamma Bee, Buzzbee and Rubee are really just like any other family, except they are tiny, stripy and buzz around in the sky!
Buzzbee and Rubee are waiting for Mamma and Pappa Bee to bring their new baby brother or sister home; they argue about whose room the baby should share.
Pappa Bee teaches Buzzbee a clever magic trick, so Buzzbee stages a magic show to impress his friends; Buzzbee's angry when Rubee spoils it by showing how the trick is done.
Dr. Beetle's giving a first aid lessons; Dr. Beetle gets stuck in bandages, so Jasper and Buzzbee come to the rescue.