The Hunting Wives
Sophie trades city life for East Texas and falls into a wealthy socialite's magnetic orbit, where a clique of housewives hides deadly secrets.
Margo has a surprise for Sophie; Callie's jealousy grows, as does Jill's concerns; a chilly discovery is made about the unidentified dead woman.
After a body is discovered in the woods, tensions ignite as Margo and Brad rush to align their stories; Sophie searches for her missing handgun.
Determined to prove her innocence, Sophie searches for answers; Margo hits the campaign trail; Nina's fondness for Pete grows.