The King 2 Hearts
The King dreams of unity between the two Koreas; Kim Hang-ah and Lee Seung-gi meet for the first time.
Hang-ah and Jae-ha share a room with one another, which has comedic results; Hang-ah convinces Jae-ha to let her become his trainer.
Hang-ah gives Jae-ha the silent treatment; Jae-ha reveals her honest intentions for joining the team.
Jae Ha's plan backfires and she manages to hurt Hang Ah, and Hang Ah decides she wants revenge; Lee Jae Shin arrives.