The Last Dance
In the fall of 1997, Michael Jordan and the Chicago Bulls are followed by a film crew as they go for their sixth NBA title in eight seasons.
Once a key member of the hated Detroit Pistons' bad boys championship teams that brutalised Michael Jordan, Dennis Rodman is virtually all Jordan can count on early in the 1997-98 season.
Michael Jordan's fame peaks to unparalleled levels in the early 1990s in the wake of consecutive NBA titles and a starring role on the Olympic Dream Team. His image as Air Jordan makes him a significant cultural figure.