THE LEVELING OF SOLO LEVELING
We start our journey where it all began—with D&C Media in Korea. As the publisher of the webnovel, they shed light on how the story of Solo Leveling developed from ideation to publication. From there, we travel to meet with Redice Studio, one of the largest webtoon studios in the world, and discuss Solo Leveling's transformation from script to illustration.
Second Awakening
We travel to Japan and meet with producers from Aniplex and A-1 Pictures, as well as director Shunsuke Nakashige. They reveal some of the secrets behind successfully adapting Solo Leveling as an anime series. We also sit down with Chris and Kanako from Crunchyroll's Marketing and Production teams to discuss how they've brought the show to a worldwide audience.