The Looney Tunes Show
Bugs and Daffy perform terribly as contestants on a game show designed for best friends. Daffy goes above and beyond in his quest to be a better friend to Bugs.
Members Only
Daffy sneaks into a members only club; Bugs takes the beautiful Lola Bunny out on a date, but soon realises he's let himself in for more than he bargained for.
Daffy teaches Gossamer about friendship and boxing; Bugs helps Speedy promote his business by starring in a TV commercial.