The Lost Room
The Key
When detective Joe Miller stumbles upon a seemingly innocuous motel room key, he unlocks the door to a world of unimaginable power and unthinkable danger.
In the hope of finding the Object that will help them locate his daughter, Joe learns more about the Room's mysterious past.
The truth about the room's mysterious past is uncovered; Joe uses all of his alliances and resources in his quest to find the Prime Object and save his daughter.