The Love Experiment
Three single best friends looking for love enter a dating app brought to life called The Hall. The Hall is a fantasy experience, filled with eligible men who are ready to commit.
Welcome to the Love Experiment
After the women select their top three bachelors, including a fireman, an army veteran and a pair of twin therapists, an unexpected twist upends their first dates.
The Choice is Yours
The women invite the men over for a mixer. The stress of dating three men at the same time builds up as they get to know the men better.
The newest men go on dates with the women; all the guys compete in an epic talent show to win a spot on a romantic, overnight getaway.
During a snowy getaway in the mountains, Tamara's trust issues ignite when a rumour about a man she is dating is revealed; Chris's view of marriage raises some questions; the women are put on the spot to eliminate or keep their current dates.
The women return to the hall, which evolves to surprise the women with more hot, eligible men; the hall gives the women some second chances, including the option to bring back men they regret eliminating.