The Master's Sun
On a stormy night, greedy CEO Joong-won picks up cleaning woman Gong-sil, and she realises that he is a ghost repellent.
A rumour spreads that the fountain in the King's shopping mall is haunted by a ghost, and Joong-won must rely on Gong-sil's expertise to get to the bottom of the situation.
The mystery of the ghost haunting the mall deepens after Gong-sil finds the shoe of the deceased wife of one of the Kingdom shop owners.
Joong-won agrees to let Gong-sil remain close to him to allay her fears, though he doesn't realise that another ghost has appeared at Kingdom.
A ghost matchmaker delivers a warning to Gong-sil about some ghosts who may want to manipulate her so that they can return to life.
After finding herself growing closer to Kang-woo, Gong-sil worries that Kang-woo will want to distance himself from her if he knows she can see ghosts.