The Munsters
Munster Masquerade
The Munsters are invited to a masquerade dance party to meet the family of Marilyn's beau. Lily is offended by Herman's costume and leaves.
Herman and Grandpa overhear Lily and Marilyn talking and think Lily is pregnant, but in truth, it is Dr Dudley's son, Elmer, who comes to spend a few days with the Monsters while Dr Dudley and his wife are on vacation.