The Never Ending Murder
The tragic case of teen mother, Nicola Payne, who at 18 years old went missing and was never heard from again. Examining all the evidence, highlights, key failings in the original police case and uncovering shocking new revelations.
The disappearance of teen mother Nicola Payne at age 18, reveals the police errors and new details that shed light on her tragic story.
West Midlands police continue their investigation into the disappearance of 18-year-old Nicola Payne. The police begin their forensic investigation of evidence, as well as questioning two local men.
Over twenty years since Nicola Payne's disappearance, the police respond to new information about the case. A new police detective takes charge and re-opens the investigation as new searches and inquiries begin.