The Night Of
The police investigation and legal proceedings surrounding a complicated murder case in New York with cultural and political overtones.
The Beach
A Pakistani-American college student finds himself thrown into the pit of NYC's judicial system after the brutal murder of a young woman on the Upper West Side.
Stone warns Naz to keep quiet; Box meets with the victim's stepfather and with prosecutor Helen Weiss.
Part 4: The Art of War
Naz is attacked in prison and takes another meeting with Freddy; Crowe strongly suggests that Naz accept a plea bargain; Stone attends Andrea's funeral.
Naz falls deeper into his alliance with Freddy; Prosecutor Helen Weiss prepares for the trial; Chandra works on her defence.