The Ogre's Bride
In a world where humans and ayakashi–supernatural beings–coexist, being chosen as an ayakashi’s bride is the ultimate honor. Yuzu, an ordinary schoolgirl, has been overlooked her whole life, eclipsed by the shadow of her sister Karin, a chosen bride. Just when Yuzu has had enough, she unexpectedly captures the heart of Reiya, a dashing ogre from a powerful clan who claims Yuzu as his own.
Yuzu dreams of being loved by someone, since her family has always cast her aside.
Karin returns to her parents' house to collect personal items and finalize her adoption by her grandparents.
As Reiya provides Yuzu with everything she needs, she is reluctant to become too dependent on him.
Yuzu begins working for Reiya and learns more about his relationship with his secretary Takamichi.