The One
An ambitious DNA researcher discovers a way to find one's perfect partner based solely on DNA samples, and starts a bold new matchmaking service.
Facing a murder investigation, Rebecca and James reunite to align their stories; Hannah plays a dangerous game with Megan and Mark.
Mark's birthday party for Hannah brings good and bad surprises; Kate looks into Sophia's past; Rebecca plays hardball with James.
A suspicious Kate goads Rebecca at Ben's memorial service and pays an embarrassing price; Hannah tells Mark the truth.
Fabio becomes a liability for Rebecca, leading to a bargain and bittersweet reunion with Matheus; Hannah faces the consequences for her deceit.
Rebecca schemes to remain CEO and stay out of jail as a new threat arises; Sebastian confesses to Kate; Mark wrestles with his own desires.