The Other Two
Chase Goes to a Premiere
Brooke and Cary decide to tag along when Chase's success as a social media influencer leads to an invitation to the movie premiere of When in Gnome.
Chase shares a socially progressive music video that centres around Cary; Brooke starts her new role as her little brother's personal assistant.
Chase attends a school dance with a fan. Brooke and Cary join him and attempt to have the high school experiences they missed out on as teens.
Chase shoots a new music video that ruffles a few feathers; Brooke faces her dancing past; Cary attempts a new look to advance his career.