The Real CSI: Miami
The Catch
Crime scene investigators use cutting-edge data forensic techniques to solve a double homicide that shattered a community in the Florida Keys.
James Barry is murdered in a house full of his loved ones. After investigators examine the murder weapon, an intriguing development involving digital forensics reveals a startling motive.
Linebacker Marlin Barnes and his girlfriend are found murdered in his apartment. With no witnesses, investigators delve into Miami's hip-hop scene to unravel the mystery behind their deaths.
The bizarre and unexpected death of beloved golfer Alan Jay Abrahamson shocks his quiet country club community.
The brutal murder of generous oil heiress Jill Halliburton Su in her own bathtub leaves her family and her upscale community in shock.