The Real Has Come
Crushed to learn that she's pregnant with Jun-ha's child, Yeon-doo seeks the help of the OB/GYN Tae-kyeong; Geum-sil gives an ultimatum.
Yeon-doo is evicted when she reveals her intent to give birth; Tae-kyeong is ready to tie the knot; with family on her tail, Yeon-doo asks for his help.