The Real Housewives of Atlanta
In Georgia's capital city, affluent housewives juggle their personal and professional lives and their busy social calendars.
Welcome One, Welcome ATL
The custom-made mansion built for NBA wife DeShawn is revealed for the first time; Shereé celebrates her birthday and the start of a new chapter in her life by throwing a party at her estate.
It's My Party!
NeNe, still angry about the birthday party, has lunch with her friend and hairdresser, Dwight; Kim is throwing her daughter, Brielle, a birthday party.
The ladies take a trip to the countryside to meet with Kim's psychic advisor; Kim pursues her dream of becoming a country singer.
Sheree and Lisa attend a pole-dancing class; Lisa, DeShawn, NeNe and their husbands spend an evening together at a vineyard; NeNe starts a foundation for battered women.
Sheree and Kim take a boating trip on Lake Lanier in Atlanta; NeNe wants answers and goes after a DNA test.