The Replacement
When Ellen, a successful architect in her mid-thirties, falls pregnant, she finds maternity cover in Paula: brilliant, enthusiastic and raring to go. Ellen wants to champion her, but something's not right. Ellen begins to fear for her safety when she suspects her maternity cover has a disturbing agenda.