The Seven Relics of Ill Omen
Thousands of years ago, a mysterious meteorite containing parasitic creatures capable of infecting people's hearts and minds crashed upon Fengzi Ridge. To contain them, an ancient master and his disciples created seven wooden tablets from a sacred tree, trapping the creatures within and sealing them with a lock forged from the meteorite. The role of keeping the "Seven Heart Tablets" secure was passed down through generations... until one fateful day a hundred years ago, when a dog accidentally dug up the Heart Tablets and unleashed the evil back into the world, triggering a series of bizarre murders. Five ordinary people – Mu Dai (Liu Hao Cun), Luo Ren (Song Wei Long), Yan Hong Sha (Wang Yi Ting), Yi Wan San (Ao Rui Peng), and Cao Yan Hua (Zhang Yi Chi) – come together, embarking on a perilous mission to contain the evil once again. This drama was adapted from the novel 'Qi Gen Xiong Jian' by Wei Yu.