The Shiunji Family Children
The Shiunji family's eldest son, Arata, is tired of being pushed around by his five sisters and daydreams of a life without them; when it is revealed that he is not biologically related to his sisters, the siblings' relationships are tested.
What If...?
Sixteen-year-old Arata, the third of seven siblings and oldest son of the Shiunji family, dreams of a different life.
After Ouka's confession, Minami and Banri want to find out if anything has changed for Arata.
Kotono's suspicions continue to grow; Seiha has a theory and demands to test it out.