The Tech Bro Murders
Veteran detective Sandra Brown explores Silicon Valley's shadows, where killers and coders are sometimes one and the same and staying on the cutting edge carries a deadly price as ambition drives some to murder.
Killer Code
The police have a puzzle to solve when they find a gifted programmer and a jilted lover at the scene of 62-year-old Kathy Anderson's murder. However, nothing can prepare them for where this investigation will lead.
Black Widow, Dark Web
A Google X executive and consummate family man turns up dead aboard his yacht in Santa Cruz harbour; as detectives follow the breadcrumbs, they uncover a fatal encounter with a high-end escort and a pleasure-seeking, double secret life.
Things seem to be looking up for IT employee Jeanine Harms as she finds herself single again following a short-lived marriage; but the tides take a tragic turn when she fails to show up for work one morning.
A high-profile Silicon Valley couple break up and begin a heated custody battle; when one parent vanishes just before a scheduled visit, police uncover a case fuelled by greed, betrayal and suspects with everything to lose.
A retired Silicon Valley executive dives into the wine industry, but a risky partnership with a bold Napa entrepreneur leads to bloodshed.