The Tesla Files
A look at declassified CIA documents that highlight the amazing achievements of Nikola Tesla, as well as government conspiracies across multiple wars.
The team look into evidence that proves the US military wanted Tesla's files, as well as a link between Tesla's last patent and one of the most advanced aircraft in the US Air Force.
Following the trail back to New York, the team find traces of a government that wishes to keep Tesla's files a secret.