The Torso Killer Confessions
Bergen County, N.J., Chief of Detectives Robert Anzilotti elicited murder confessions from the Torso Killer, a vicious but relatively unknown serial killer.
Bergen County, N.J., Chief of Detectives Robert Anzilotti elicited murder confessions from a vicious but relatively unknown serial killer, Richard Cottingham, nicknamed the Torso Killer; Anzilotti's mission to tie Cottingham to additional murders.
Bergen County, N.J., Chief of Detectives Robert Anzilotti continues his mission to tie Cottingham to additional murders and to get him to confess to more cold-case homicides.
Bergen County, NJ Chief of Detectives Robert Anzilotti begins the task of attempting to elicit further confessions from Richard Cottingham for other unsolved homicide.