The Wrestlers
Singer and pro wrestling expert Damian Ford Abraham takes a deep dive into the world of professional wrestling.
The Next Wave Of Mexican Luchadores
Damian looks at the popularity of Lucha Libre in Mexico and the problems these wrestlers face getting into America.
Body Slamming Homophobia In Mexico
Damian looks at the phenomenon where male wrestlers dress in drag inside the ring and who have been defying the masculinity surrounding Lucha Libre.