Tig Notaro: Hello Again
Emmy and Grammy nominated comedian Tig Notaro returns with a hilarious and sharply observed stand-up special packed with delightfully awkward misunderstandings, health scares made hilarious, and family moments with her wife and children that are simultaneously sidesplitting and heartwarming. With her signature delivery and celebrated gift for storytelling, Tig’s new hour hits all the right notes.