Tip to Tail
BMX riders Jaden Leeming, Mike ‘Hucker’ Clark, Kris Fox and Corey Bohan embark on a tour of New Zealand from the northernmost tip to the southern and shred the best parks and trails they can find.
The journey begins
In New Zealand's North Island, Jaden Leeming and friends shred in the country's most iconic skate parks. Stops include sessions in Kaitaia and Auckland and dirt runs in Kiwi Paul Langlands’s backyard.
Downhill and downriver
In Rotorua, New Zealand, Mike ‘Hucker’ Clark and friends hit some downhill trails and partake in white water rafting. Then they head to a Gisborne skatepark and finish with a surf session.
Corey Bohan and friends go to South Island, where they find great locations for BMX action. After hitting up a plywood park in Nelson, they ride on the incredible dirt trails at Moon Creek in Motueka.
As their BMX journey ends, the group explore the best parks New Zealand’s South Island has to offer. Sessions at Christchurch are followed by a jet boat ride in Queenstown and jumps at Gorge Road.