Tom and Jerry
Tom and Jerry, a cat and mouse living in the same house and engaged in a constant rivalry, attempt to outwit one another.
Puss Gets the Boot
Jasper (Tom) is threatened with being thrown outside if he breaks one more thing and Jerry does his best to make sure the cat is tossed outside.