Toot-Toot Cory Carson
Kid car Cory Carson and his friends have epic adventures around the winding roads of Bumperton Hills, while navigating the ups and downs of childhood.
Cory's First Day
Cory has big plans for his first day at Motorssori School. First on his agenda is making friends, but everything feels a bit overwhelming.
Chrissy's Best Friend
Cory's little sister makes friends with a shiny red balloon named Loony, but keeping Loony safe turns into a full-time job for big brother Cory.
Cory is thrilled when his favourite rubbish truck makes him a Junior Garbage Apprentice for the day and he gets to make the rounds.
A tour of the firehouse by Freddie's mother is exciting until a real-life emergency and Cory's behaviour puts everyone at risk.
Cory and Chrissy have a babysitter while Mama and Papa go on a date, but Cory is convinced he's too big for a babysitter.
Cory is excited to spend the night at Kimmy and Timmy's house, but everything is different there and nothing feels like home.