Tribe Nine
The Destroyer
Haru and Taiga must showcase their best skills while learning extreme basketball from Shun Kamiya.
Adachi seems to be gaining an edge over Minato when Saori shows up and settles the competition.
Hyakutaro Senju cannot wait to fight Ojiro Otori, who is known to be an efficient XB player; Taiga is eager to improve his skills and level up.