Trigonometry
An accomplished baker named Gemma and her paramedic boyfriend Kieran take in a lodger to lessen their financial burdens.
The morning after their shared moment in the bathroom, Gemma, Ray and Kieran try to pretend that nothing has happened.
Gemma and Kieran set a date for their wedding; Ray aids in Kieran's recovery; Ray helps Gemma in the cafe.