Twirlywoos
Full
The Twirlywoos see someone fill a glass with water, and get carried away finding their own containers to fill. Back in the Boat, the Twirlywoos have too much tea, and get full up themselves!
Underneath
The Twirlywoos learn about underneath when they visit a hat shop. Back in the Boat, the Box brings a rainbow for the Twirlywoos to dance underneath.
The Twirlywoos have fun on a roundabout, and are visited by the Stop Go Car who chases them round and round the Boat.
When Chickedy and Chick get hung up on a washing line, it's up to Great BigHoo and Toodloo to rescue them. Back in the boat, the tea table is misbehaving, it won't stop going up!