Two Years Later
Emily and Ryan's brief, flirtatious interactions on their commute to work are interrupted by COVID. When they reunite two years later, Ryan impulsively proposes they go on eight dates to see if they're meant to get married.
Emily joins the family celebration as Ryan's grandparents mark their wedding anniversary.