A Long Weekend in...with Rory O'Connell
Rory O'Connell visits different cities and makes delicious meals with local produce.
Palma De Mallorca
Rory visits Palma de Mallorca, a city that is becoming popular as a destination for a long weekend, and checks out a bakery that is known for traditional ensaimada.
Rory O'Connell spends his weekend exploring the largest city in Portugal, Lisbon, starting with a picnic overlooking the city.
Copenhagen is internationally renowned for its food, culture and quality of life. Keen to explore its spectacular city centre, Rory opts for a canal tour. He also tries baking flødeboller, a Danish biscuit and meringue dessert.