Uncharted Adventure
A journey through the eyes of adventure traveler and marine biologist Mike Corey as he explores oceans, swamps, mountains and deserts. Weather and the environment shape each location and the lifestyles of people who live there. Mike explores incredible destinations and shows viewers how to experience them in an off-the-beaten-path style.
South Florida
Exploring the Everglades, spear hunting invasive fish and planting coral are just a few stops on Mike's adventure through Southern Florida.
Mike arrives in Belize, ready to explore the great blue hole, jungles and caves; he learns about the ancient Mayan civilization, culture and legends.
Water influences everything about Louisiana; Mike braves swamps, skies and sunken ruins to see why water draws so many to the Cajun state.
Mike explores Colorado, where he socializes with wolves, explores gold mines and immerses himself in the Western cowboy culture.